პრეზენტაციის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
მაღალი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
მაქსიმალური
ქულა
|
პასუხობს
თემას
|
|
|
|
1
|
ფლობს აუდიტორიას
(იყენებს მიმიკას, ჟესტიკულაციას, ინტონაციას)
|
|
|
|
2
|
საუბრობს გამართული
ქართულით და იყენებს
შესაბამის
ტერმინოლოგიას
|
|
|
|
2
|
იყენებს წყაროებს
|
|
|
|
2
|
ადარებს მოვლენებს,
ფაქტებს, საგნებს
|
|
|
|
1
|
იყენებს თვალსაჩინოებას (ტექსტი, ფოტო,
სლაიდი)
|
|
|
|
1
|
იცავს
დროის ლიმიტს
|
|
|
|
1
|
დისკუსიის შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
მაღალი
|
საშუალო
|
დაბალი
|
მაქსიმალური
ქულა
|
მკაფიოდ და გასაგებად აყალიბებს აზრს
|
|
|
|
2
|
მსჯელობს
არგუმენტირებულად
|
|
|
|
2
|
აკეთებს დასკვნებს
|
|
|
|
2
|
იყენებს არავერბალური კომუნიკაციის ფორმებს
(თვალით, ჟესტებით, ხმით)
|
|
|
|
2
|
კორექტულია ოპონენტის
მიმართ, ისმენს და კონსტრუქციულად პასუხობს
განსხვავებულ აზრს
|
|
|
|
2
|
ესეს შეფასების რუბრიკა
კრიტერიუმები
|
მაღალი
|
საუალო
|
დაბალი
|
მაქსიმალური
ქულა
|
|||
|
დავალების პირობა
|
|
|
|
|
2
|
|
ადეკვატურად
გაიგო
|
|
||||||
ნაშრომის აგება
|
|
|
|
2
|
|||
მსჯელობა
არგუმენტირებულია
|
|
|
|
2
|
|||
არგუმენტები
გამყარებულია
მაგალითებით
|
|
|
|
1
|
|||
დამოუკიდებელი
აზროვნება
|
|
|
|
1
|
|||
ლექსიკა
|
|
|
|
1
|
|||
მორფოლოგიური, ორთოგრაფიული, პუნქტუაციური შეცდომები
(მაქსიმალური ქულით ფასდება
ექვსი და ნაკლები შეცდომა)
|
|
|
|
1
|
|||
Комментариев нет:
Отправить комментарий